999

Profil på skype, hahahahha

En ros till Rebecka för att hon är sååååå mycket bättre än mig på att blogga, men har haft ganska fullt upp hela helgen. Har varit på två tjejkvällar och sedan haft Amanda här!

I fredags gick jag och Lisen till allum för att fixa present till Sara, sedan hem, fixa allt och drog till Agnes för att sedan gå till Sara. Åkte hem ganska tidigt var ganska trött så..men kul vars de! Igår kom Amanda hem till mig, som jag har saknat henne, hade inte träffat henne sen i vintras, inte bra. Men vi gick till allum (yey, allum 4 gånger denna veckan!) och köpte present till Bella, fixade oss och åkte hem till henne, massa goa tjejer från laget där! Tog inga bilder med Bella tog så får väl snatta från henne ;)

Nu ska jag ätaaa, mohahah

/Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0